تبلیغات

Counter-Strike: Global Offensive

Counter-Strike: Global Offensive، با وجود قدمت تقریباً یک دهه، همچنان یکی از مهمترین بازی‌های تیراندازی رقابتی است. CS: GO ساده و در عین حال بی‌رحمانه بازیکنان را ساعت‌ها با بازی‌های رقابتی چندنفره‌اش به دام می‌اندازد. بازی CS: GO اخیرا توسط ولو به یک بازی رایگان تبدیل شده است؛ بنابراین می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه‌ای وارد عمل شوید و به دنیای کانتر بازها بپیوندید. قطعا CS: GO جز برترین بازی های رایگان استیم به شمار می‌رود

خرید بازی های کامپیوتر

بازی Mordhau

Mordhau یک بازی اکشن در سبک نبردهای قرون وسطی و محصولی از استودیوی بازی سازی Triternion است. در این بازی می‌توانید در حالت‌های مختلف و انتخاب‌های زیادی به نبرد بپردازید. از جنگ‌های کوچک قبیله‌ای گرفته تا نبردهای آنلاین با 64 بازیکن که در انتها فقط یک نفر می‌تواند زنده بماند و در جنگی خونین پیروز میدان باشد.

سلاح‌های مختلف، جلوه‌های جنگی متفاوت و کمی خشن، تعامل بین شخصیت‌های بازی و نبردهای متنوع، از جذابیت‌های دیگر این بازی تماما اکشن و پرهیجان هستند.

بازی Gears Tactics

در واقع Gears Tactics یک نسخه فرعی از مجموعه Gears of War است که برخلاف سایر عناوین این سری، سبک تیراندازی سوم شخص ندارد و گیم‌پلی آن به صورت تاکتیکی و نوبتی دنبال می‌شود. دوربین بازی زاویه دید بالا به پایین دارد و بازیکن‌ها باید با ارسال دستورات مختلف به اعضای تیم، دشمنان موجود در هر نقشه را نابود کرده و ماموریت خود را به انجام برسانند. این بازی فقط حالت تک نفره دارد و در آن شاهد بخش چند نفره نخواهیم بود. 

گیم‌پلی Gears Tactics با اینکه ریشه‌های استراتژیک دارد، ولی پر از المان‌های نقش‌آفرینی است که باعث می‌شوند تا بازیکنان با پشت سر گذاشتن مراحل و انجام چالش‌های مختلف بتوانند امتیاز کسب کنند و از این طریق مهارت‌های شخصیت‌ها را ارتقا دهند. در مجموع 5 کلاس مختلف و 30 مهارت در بازی وجود دارند و علاوه بر این، هر شخصیت یک سلاح اختصاصی نیز در اختیار دارد. همچنین تمام سلاح‌ها و زره‌های بازی نیز قابل شخصی‌سازی هستند و با استفاده از آیتم‌های جانبی می‌توان آن‌ها را ارتقا داد. همه این ارتقاها نیز با بازی کردن به دست می‌آیند و خبری از خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود. این عنوان اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های استیم محسوب می‌شود.  برای آشنایی کامل با بازی Gears بزنید.

بازی پابجی

شرکت سازنده بازی پابجی، PUBG Corporation نام دارد که زیرمجموعه‌ای از شرکت بلوهول (Bluehole) در کشور کره جنوبی است. شرکت سازنده پابجی کار خود را با نام جینو گیمز (Ginno Games) در سال 2009 آغاز کرده بود و بعدا به PUBG Corporation تغییر نام داد. این شرکت که مرکز آن در کشور کره جنوبی است، 6 دفتر عملیاتی بین‌المللی در آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و چین دارد و هدفش توسعه بازی پابجی به عنوان یک فرنچایز جهانی است. رئیس این استودیو در حال حاضر، چانگهان کیم (Changhan Kim) است.

یوسی هم پول درون برنامه بازی پابجی می باشد و یوسی توسط فروشگاه خود بازی قابل خرید هست حال برای خرید ارزان یوسی فروشگاه سوخت گیم مناسب است.

استودیوی بلوهول روی ساخت بازی‌های رایگان موبایل تمرکز دارد و شرکت سازنده بازی پابجی هم قبل از این بازی، بازی آنلاین Devilion Online را برای رایانه‌های شخصی در سال 2015 عرضه کرده است.

 

+ نوشته شده توسط Marketing800 در یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴ بعد از ظهر، یک بازدید ، بدون دیدگاه

زمانی که می‌خواستم برای اولین بار برای یک پیج اینستاگرامی را بازاریابی کنم، به دنبال روش‌هایی می‌گشتم که خیلی زود تعداد فالوئرهای زیادی را به دست آورم. چون آن زمان فکر می‌کردم وقتی کاربران به یک پیج می‌آیند و با زیر ۱۰ فالوئر روبه‌رو می‌شوند، آن را دنبال نمی‌کنند.

البته کم‌کم به این نتیجه رسیدم که به جای فالوئر غیر واقعی، اولین محتواهایی که در یک پیج تازه راه‌اندازی شده منتشر می‌شوند می‌توانند به رشد آن کمک کنند. ناگفته نماند که هنوز هم پیج‌های بسیار زیادی به این موضوع توجه نمی‌کنند. معمولا اگر به سراغ نُه پست اول پیج‌ها بروید می‌بینید که یا لوگوی خودشان را پست کرده‌اند یا محتواهای واقعا ضعیفی را قرار داده‌اند که هیچ تاثیری در جذب فالوئر با کیفیت ندارند. در هر حال، من هم آن زمان از این موضوع اطلاعی نداشتم.

پس به دنبال سریع‌ترین و راحت‌ترین کار یعنی خرید ۱۰۰۰ فالوئر فیک رفتم. به این ترتیب، با استفاده از چند نرم‌افزار در عرض نیم ساعت، عدد فالوئرهای پیج از صفر به ۱۰۰۰ رسید. این شاید بزرگ‌ترین اشتباهی باشد که یک نفر می‌تواند در مورد پیجش انجام دهد. حتی می‌توانم بگویم با این کار دو دستی پیج خود را نابود می‌کند.

چون شاید در ابتدا کاربران با دیدن پیجی که دست‌کم ۱۰۰۰ فالوئر و چند محتوای جذاب دارد به دنبال‌کننده آن تبدیل شوند، اما وقتی کار جلو می‌رود، زمان می‌گذرد و آن ۱۰۰۰ فالوئر به پنج، شش و حتی ۱۰ هزار عدد می‌رسند کار خراب می‌شود. این ماجرا برای من هم اتفاق افتاد. با وجود آنکه فالوئرهای بعدی پیجم به صورت طبیعی جذب پیج شده بودند، باز هم نتوانستم از تاثیر منفی آن ۱۰۰۰ فالوئر فیک اولی دور شوم؛ آنها تاثیر خود را روی آمارهای پیج می‌گذاشتند و تلاش‌هایم برای بهبود «نرخ مشارکت» را به هدر می‌دادند.

اگر این فرصت را داشتم که به عقب برگردم، هیچ وقت به سراغ آن فالوئرهای فیک نمی‌رفتم. در عوض، دست‌کم نُه پست جذاب را برای پیج مهیا کرده و بطور مرتب آنها را در پیج منتشر می‌کردم و سپس به سراغ روش‌هایی می‌رفتم که با استفاده از آنها به طور طبیعی، ۱۰۰۰ فالوئر اول خود را به دست بیاورم. اما چطور؟ برایتان خواهم گفت.

 


چگونه هزار فالوور اول پیج اینستاگرام را جذب کنیم؟

روش‌های مختلفی برای جذب هزار فالوئر اول پیج اینستاگرام وجود دارد:

  1. از قدرت ارتباطات خود کمک بگیرید

یکی از راه‌های ساده برای جذب هزار فالوئر اول پیج، کمک گرفتن از پیج‌های مرتبطی است که شما را می‌شناسند. شما می‌توانید با پیج‌های اینستاگرامی دوستان و آشنایان‌تان که به موضوع پیج شما مرتبط هستند ارتباط برقرار کنید تا پیج شما را معرفی کنند. ما این تجربه را داشتیم که در روزهای اول با بیش از ۱۰ پیج با کیفیت و مرتبط ارتباط گرفتیم و رایگان پیج‌مان معرفی شد.

اگر هیچ آشنا و دوستی در اینستاگرام ندارید راه رایگان دیگری هم وجود دارد و آن این است که پیج اینستاگرامی جدید را در قالب استوری یا یک پست در پیج شخصی خودتان معرفی کنید. اگر یک تیم هستید، تک‌تک اعضا هم می‌توانند این کار را انجام دهند.

  1. معرفی در کانال تلگرامی

اگر یک کانال تگرامی دارید می‌توانید یک یا چند بار پیج اینستاگرامی خودتان را در آن معرفی کنید. البته یادتان باشد که لزومی ندارد پست‌های پیجتان را در کانال تلگرامی بگذارید. بلکه بنظر من باید یک معرفی کلی از پیج و هدفی که دنبال می‌کنید را به کاربران نشان دهید. به جز کانال تلگرام خودتان می‌توانید از کانال‌های تلگرامی دیگران هم برای این کار استفاده کنید.اگر به مفهوم بازاریابی در تلگرام و یادگیری آن علاقه مند هستید، «نقشه راه بازاریابی در تلگرام» را دنبال کنید.

 

  1. معرفی پیج در وب‌سایت خودتان

از وب‌سایت خودتان هم می‌توانید به عنوان راهی برای معرفی پیج اینستاگرامی‌تان استفاده کنید. کاری که بیشتر وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند این است که مدام به کاربران می‌گویند: «پیج ما را دنبال کنید.» اما دلیل این کار را به کاربران نمی‌گویند. شما می‌توانید خلاقانه‌تر رفتار کرده و به کاربران دلیلی برای دنبال کردن پیجتان بدهید.

مثلا بگویید که: «می‌توانید آخرین اخبار حوزه کاری ما را از طریق استوری اینستاگرام‌مان دنبال کنید.» یا «ما را دنبال کنید تا هر ماه یک لایو ویژه در مورد فلان چیز مهم را ببینید.» بدون تردید اگر کمی روی این موضوع زمان بگذارید، دلیل‌های بسیار بهتری به ذهنتان می‌رسد.

  1. از داده های کسب و کار خود کمک بگیرید

روش آخری که آن را تجربه کردم معرفی پیج اینستاگرام به مشتریان بالقوه و بالفعل از طریق ایمیل و اس ام اس بود که نتیجه خوبی هم داشت.فقط یادتان باشد که تک تک مخاطبان کسب و کار ما را پیش از این شناخته و خودشان اطلاعات کاربری را در اختیار ما قرار دادند و ما هم یک یا دوبار از این روش استفاده کردیم.

ما را در اینستاگرام فالو کنید

خلاصه‌ای از آنچه با هم از جذب فالوئر رایگان در اینستاگرام گفتیم:

  • خرید فالوئرهای فیک به معنای انتخاب کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به هیچ‌کجا است.
  • اولین قدم برای پیج‌های تازه‌کار تولید دست‌کم نُه محتوای جذاب برای پیجشان است. پس از این کار باید به دنبال روش‌های طبیعی افزایش فالوئر باشید.
  • ارتباط با نزدیکان و درخواست معرفی پیج‌مان، یکی از راه‌های ساده برای افزایش طبیعی تعداد فالوئرهای پیج شما است.
  • معرفی پیجتان در کانال اینستاگرام خودتان و دیگران می‌تواند فالوئرهای تازه را به سمت پیجتان هدایت کند.
  • وب‌سایت شما هم می‌تواند به عنوان بستر معرفی پیجتان مورد استفاده قرار بگیرد. برای این کار باید به کاربران سایت خود دلیلی برای دنبال کردن پیج اینستاگرامی‌تان بدهید.
  • معرفی مستقیم پیج خود به مشتریانتان هم روشی اثرگذار برای افزایش تعداد اعضای پیجتان است.
پیشنهاد می کنم برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام به سایت نایس فالوور nicefollower.com مراجعه کنید
+ نوشته شده توسط Marketing800 در پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه

 

افزایش ترافیک سایت  آرزوی هر فردی است که به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارد و در این حوزه فعال است. افرادی که در تجارت آنلاین فعالیت دارند در پاسخ به سوال اینکه در دنیا چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارند همگی به اتفاق به مشتری بیشتر اشاره می‌کنند!

 

اما ترافیک ورودی بیشتر واقعا به معنای نمایش سایت در صفحه اول گوگل است؟ ترافیک ورودی چه اهمیتی دارد که همیشه بر سر آن می‌جنگند؟ چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم و چه ترفندهایی برای این کار وجود دارد؟!

اگر به دنبال جواب این سوالات هستید تکان نخورید! در این مقاله می‌خواهیم زیروبم افزایش ترافیک سایت را در کنار یکدیگر بشناسیم. همراه وبسایت مارکترها باشید و آرزوی دیرینه خود را تحقق بخشید!

 

قدرت شبکه‌های اجتماعی را در افزایش ترافیک سایت دست‌کم نگیرید

این روزها بیشتر کاربرانی که می‌توانند شما را برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل همراهی کنند، بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکداین، تلگرام، پینترست وغیره مخاطبین هدفتان را در دل خود جای داده‌اند و شما راهی برای بیرون کشیدن آنها از شبکه‌های اجتماعی ندارید! پس باید به جمع آنها اضافه شوید و با ترفندهای افزایش بازدید سایت، خودی نشان دهید.

 

هرکدام از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات مشخصی بهینه‌تر عمل می‌کنند. به عنوان مثال استفاده از هشتگ‌های مربوط به کسب‌وکارهای آنلاین در توییتر نتیجه بهتری از هشتگ‌گذاری در فیسبوک می‌دهد. در اینستاگرام بهتر است با محتوای تصویری و ویدیویی پیش بروید و در لینکدین تجارت آنلاین خود را حرفه‌ای‌تر معرفی کنید.

علاوه بر این بهتر است فراموش نکنید که در شبکه‌های اجتماعی، باید اجتماعی بود! تنها تولید محتوا و تبلیغات در پلتفرم‌های گوناگون تاثیری در بالا بردن ترافیک سایت شما ندارد. پس در بحث‌های گروهی شرکت کنید و پاسخ کامنت طرفداران خود را بدهید. هیچ چیزی سریع‌تر از قدرت جادویی شبکه‌های اجتماعی به نمایش سایت در صفحه اول گوگل کمک نمی‌کند.

 

افزایش ترافیک سایت با کلمات کلیدی طولانی و دنباله‌ دار

کلمات کلیدی دم دراز مخاطب را هرکجا که باشد به وب‌سایت شما می‌کشاند! درواقع با انتخاب درست کلمات کلیدی طولانی، پرسونای مخاطب و نیازهای او را به خوبی شناخته‌اید؛ پس دیگر بهانه‌ای برای کلیک نکردن روی عنوان سایت شما باقی نمی‌ماند.

اما این کلمات کلیدی دنباله‌دار چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه باید آنها را انتخاب کرد که به بالا بردن ترافیک سایت کمک کنند؟!

برای تشخیص کلمات کلیدی طولانی بگذارید اول کلمات کلیدی عمومی را بشناسیم. اگر شما در تجارت الکترونیک فروش کت و شلوار فعالیت دارید، چندین گزینه برای انتخاب کلمه کلیدی محتوا پیش روی شماست:

  • کت و شلوار؛
  • خرید کت و شلوار؛
  • خرید کت و شلوار مردانه ایتالیایی؛
  • خرید کت و شلوار مردانه مشکی در تهران.

 

اگر برای تولید محتوای سایت خود اولین کلمه از این لیست را انتخاب کردید باید برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل منتظر معجزه بمانید! چراکه مخاطبان خود را به خوبی نشناختید و نمی‌دانید چگونه از ترفندهای افزایش بازدید سایت استفاده کنید.

 

اما اگر نگاهی به کلمات بعدی بیندازید می‌بینید در همگی آنها کت و شلوار به کار رفته و تعدادی کلمه به ابتدا یا انتهای آن اضافه شده است. با این کار کلمه کلیدی دم دراز تولید می‌کنید، کلماتی که مخاطبین دایره هدف شما را مستقیم نشانه می‌گیرند و باعث بالا رفتن ترافیک سایت می‌شوند.

 

با لینک‌ دهی اصولی افزایش ترافیک سایت فقط یک شوخی است

برخی از صاحبان کسب‌وکار تصور می‌کنند تنها لینک‌های خارجی به افزایش ترافیک ورودی سایت کمک می‌کند؛ اما اگر می‌خواهید بدانید چگونه بازدید سایت را افزایش دهید نباید تاثیر لینک‌دهی داخلی را نادیده بگیرید.

درواقع بهتر است برای کسب بهترین و سریع‌ترین نتیجه، اصول لینک‌دهی را بشناسید. به جای اینکه با وب‌سایت‌های بزرگ برای بک لینک دادن چانه بزنید، محتوایی تولید کنید که کسی برای لینک دادن به آن نه نمی‌گوید! با این کار بک لینک‌های معتبر از وب‌سایت‌های بزرگ دیگر آرزوی شما نیستند و مخاطبین بیشتری راه ورود به سایت شما را پیدا می‌کنند.

اما از طرف دیگر باید فکری هم به حال لینک‌های داخلی کنید. زیرا این موضوع نه تنها در سئو داخلی سایت موثر است، بلکه تجربه بهتر و مفیدتری را در اختیار بازدیدکنندگان وب‌سایت شما قرار می‌دهد؛ تجربه‌ای که با ورود کاربران بیشتر و بالا بردن ترافیک سایت همراه است.

 

عناوین جذاب، دست و پای هر کاربری را شل می‌کند!

برای دعوت از کاربران بیشتر به وب ‌سایت خود باید بدانید مخاطبان شما در برابر کدام عناوین تاب مقاومت ندارند! در حقیقت «عنوان» مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بخش محتوای شماست؛ بخشی که تعیین می‌کند کاربر روی لینک شما کلیک کرده یا وب‌سایت رقیب شما را انتخاب کند.

بیشتر افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند از اهمیت عنوان برای افزایش ترافیک سایت باخبرند؛ اما نمی‌دانند برای انتخاب یک عنوان جذاب چه باید کرد و چه پشتکاری باید داشت!

 

شاید عجیب به نظر برسد ولی بزرگ‌ترین وبلاگ‌های دنیا پیش از آنکه روی دکمه انتشار محتوا کلیک کنند، حداقل ۲۰ عنوان مختلف را برای محتوا در نظر گرفته و بهترین آنها را انتخاب کرده‌اند. پس عنوان محتوا بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل تاثیرگذار است.

در مورد افزایش ترافیک سایت یک مقاله کاربردی در وبسایت آموزش سئو مارکترها منتشر شده که کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.marketerha.com/traffic-increase-tricks/

 

تبلیغ کنید

اولین راهی که قصد داریم ابتدا به آن بپردازیم، بسیار واضح است. از روش‌های تبلیغات مؤثر می‌توان به تبلیغات گوگل ادز و روش ppc یا تبلیغات کلیکی اشاره کرد. تبلیغات در گوگل برای جذب بازدید‌کننده، ساختن برند تجاری و ورود کاربر به سایت مؤثر هستند. اگر به روش تبلیغات گوگل ادز علاقه‌ دارید، باید آن را متناسب با هدف خود تنظیم کنید.

 

اگر امیدوار هستید که ورود کاربران به سایت، منجر به فروش بیشتر می‌شود، باید بخشی از استراتژی تبلیغات گوگل را به کلماتی اختصاص دهید که به فروش منجر می‌شوند. هر چند رقابت برای این دسته کلمات بسیار بالاست و در نتیجه به هزینه‌ی تبلیغات بیشتری نیاز دارند. اما سود آن در مقایسه با سرمایه‌گذاری برای تبلیغات بسیار بیشتر است. همچنین برای این کار باید لندینگ مناسبی تدارک ببینید تا حداکثر بهره وری را از تبلیغاتتان، داشته باشید. قبل از طراحی لندینگ، نکاتی را که به افزایش نرخ تبدیل لندینگ کمک می کند، حتما مطالعه کنید.

 

اجتماعی شوید

یکی دیگر از بهترین راه‌های افزایش ترافیک سایت، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ است. اکنون بخش زیادی از کاربران اینترنت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، لینکدین و … به تبلیغات سایت شما کمک می‌کنند.

 

محتواهای ترکیبی منتشر کنید

علی‌رغم نظر بسیاری از کارشناسان سئو هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. به همین دلیل باید قالب و طول محتواهای خود را تغییر دهید. با انتشار محتواهای ناب، مفید و باکیفیت خیلی زود جای خود را در موتورهای جستجو پیدا می‌کنید. می‌توانید پست‌های وبلاگ را کوتاه‌تر و مبتنی بر اخبار روز بنویسید. محتواهای طولانی هم جای خودشان را دارند. فیلم، اینفوگرافیک و پادکست هم قالب‌های مهم محتوا هستند که راه ورود کاربران را هموار می‌کنند. البته ظاهرا راه های جستجو هم در حال تغیرند. جستجوی صوتی و تغییرات سئو  2020، یک مقاله کاربردی در این زمینه است.

 

عناوین جذاب برای محتواها بنویسید

عناوین مهمترین قسمت مطالب شما هستند. بدون یک عنوان جالب، حتی جامع‌ترین پست وبلاگ نیز خوانده نخواهد شد. استاد هنر نوشتن عنوان باشید. عنوان اولین چیزی است که توسط کاربران سایت دیده می‌شود. اگر این عناوین جذابیت کافی را داشته باشند، نرخ CTR سایت بالا می‌رود. بنابراین قبل از کلیک کردن بر روی دکمه‌ی انتشار ابتدا بر روی عنوان آن خوب فکر کنید.

 

سئو داخلی وب سایتتان را فراموش نکنید

 

برای اینکه کاربران بیشتری وارد سایت شما شوند، به سئو فکر کنید. چرا که برای موتورهای جستجو کیفیت محتواها بیش از هر چیز ارزشمند است. در کنار آن از قوانین و تکنیک‌های درون صفحه پیروی کنید. برای مثال استفاده از تصاویر و نوشتن Alt و Name برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. از لینک‌های درون صفحه استفاده کنید. توضیحات متا را جذاب و همراه با کلمه‌ی کلیدی بنویسید. بهینه‌سازی سایت برای SEO تاریخ انقضاء ندارد. در عین حال به افزایش ترافیک ارگانیک سایت کمک می‌کند.

 

منبع: آژانس راتین

+ نوشته شده توسط Marketing800 در شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶ قبل از ظهر، ۴ بازدید ، بدون دیدگاه

ما چگونه  با تخصصمان رنگ چشمان شمارا آبی می کنیم؟

با این محصول سطح تولید ملانین در چشمان شمارا پایین آورده ، ملانین هایی که رنگ چشمان شما را تیره کردند حذف می شوند، ضمیر یا ذهن ناخودآگاهتان تولید ملانین را در سطح خارجی عنبیه را کم می کند،

برگشتن چشم ها به رنگ آبی زمان تولد!!! بله اکثر نوزدان زمان تولدشان چشم آبی بدنیا می آیند و با بالا رفتن سن نوزاد سطح تولید ملانین زیاد شده و رنگ چشم تیره تر می شود. وچون در چشمان آبی، رنگدانه آبی وجود ندارد و سطح ملانین درلایه ی پسین عنبیه، بیشتر از لایه ی پیشین (استروما) است  شکست نور در عنبیه به گونه ی اتفاق می افتد که رنگ آبی را بیشتر بازتاب می کند. ورنگ چشم آبی به نظر می آید ،همان اتفاقی که باعث میشود دریا، آسمان و فیروزه را هم آبی ببینیم.

 ما علاوه برتلقینات چشمان آبی تلقیناتی برای افزایش و تقویت دید چشم در این فایل قرار داده ایم زیرا هر چه چشم روشنتر باشد آسیب پذیری آن در برابر نور آفتاب بیشتر است.

 برای داشتن چشمان آبی ابتدا باید به قدرت ضمیر ناخودآگاهتان پی برده و به آن ایمان بیاورید وبعدهمه ی تلیقنات موجوددر سابلیمینال برضمیر یا  ذهن ناخودآگاه تاثیرگذاشته و این تاثیر استوار می ماند.

پس برای اینکه هاله ی آبی رنگ را در چشمانتان مشاهده کنید، نیاز اولتان آن است که به تاثیر فایلهای سابلیمینال باور داشته باشید ونیاز دوم شما این است که فایل را تهیه و دقیقا طبق دستور العمل گفته شده از آن استفاده کرده و با سپری کردن کامل دوره ی مصرف آن نتیجه ی مسحور کننده اش راببینید.

بیوکنزی چشم آبی و ویژگی های آن:

  1. کاهش کننده ی تولید ملانین در عنبیه و روشن تر شدن رنگ چشم

  2. ایجاد هاله ای آبی رنگ در چشم ( پس از طی دوره استفاده )

  3. پاکسازی کننده و زیباسازی سطح صلبیه (سفیدی چشم) از لکه ها و خون افتادگی

  4. تغییر رنگ چشم با کمک ذهن و افکار

  5. کمک به آبی شدن کامل عنبیه در صورت تداوم بیشتر

بیوکنزی چشم آبی و تلقینات موجود در آن:

  1. من چشمان آبی زیبای خود را دوست دارم.

  2. من بابت چشمان آبی فوق العاده ام سپاسگذارم.

  3. هر روزوهمیشه چشمان من آبی تر می شود.

  4. چشمان آبی من محسور کننده هستند.

  5. چشمان آبی من جذاب هستند.

  6. چشمان آبی از هر نظر بینقص هستند.

  7. چشمان آبی من توجه همه را جلب می کند.

  8. چشمان آبی من فوق العاده هستند.

  9. چشمان آبی من درخشنده ای دارم.

  10. چشمان آبی من درشت و زیبا هستند.

  11. همین الان عنبیه من شروع به روشن تر شدن کرده.

  12. عنبیه من همین الان ملانین کمتری تولید می کند.

  13. چرا تولید ملانین در عنبیه ام شروع به کاهش کرده ؟

  14. چرا چشمان من آبی هستم؟!

  15. رنگ چشمانم روشن است.

  16. رنگ چشمانم همیشه روشن است.

  17. چرا چشمانم روشن و زیباست ؟

  18. کاملا به یادمی آورم که همیشه چشم آبی بوده ام.

  19. چشم آبی حین تولدم را هم اکنون باز هم مشاهده می کنم.

  20. همه ی ملانین هایی که چشمانم را تیره کرده اند همین الان از سطح عنبیه ام محو شده اند.

  21. مغز ناخودآگاه من همین الان در حال کمتر کردن میزان تولید ملانین در لایه خارجی عنبیه من است.

  22. مغز ناخودآگاه من ههمین الان در حال کمتر کردن میزان تولید ملانین در لایه داخلی عنبیه من است.

  23. همین الان رنگ چشم های من در حال روشن تر شدن است

  24. همین الان مغز ناخودآگاه من رنگ چشم های من را تغییر داده.

  25. همین الان چشم من به سمت داشتن رنگی آبی و زیبا در حال تغییر است.

  26. همین الان چشم های من کاملا آبی شده.

  27. در همین لحظه به یاد می آورم که همیشه چشم آبی بوده ام و چشمان آبی ام برایم زیبا بود.

  28. چشمانم کاملا سالم و زیبا هستند.

  29. چشمانم بسیار سالم و قوی هستند.

  30. قدرت دیدم هرروز بیشتر می شود.

  31. همین الان من چشم آبی هستم.

  32. رنگ چشم من هم اکنون روشن تر می شود.

  33. چرا رنگ چشم من درهمین لحظه روشن تر شده؟

  34. رنگ چشمای من روشن و زیباست.

  35. من تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را بر عمل تغییر رنگ چشم ترجیح می دهم.

  36. چرا رنگ چشم من آبی شده؟

  37. بیناییم فوق العاده است .

  38. چرا بیناییم فوق العاده است ؟

  39. باور دارم که رنگ چشمهایم می تواند تغییر کند.

  40. مغز ناخودآگاهم در تغییر رنگ چشمانم به صورت دلخواه آزاد و فعال شده.

  41. من هم اکنون توانایی مغز ناخودآگاهم را باورداشته و اجازه می دهم که رنگ چشمانم را به رنگ دلخواهم تغییر دهد.

  42. چرا چشم هایم زیبا و سالم هستند؟

  43. رنگ چشمانم همین الان در حال تغییر است.

  44. رنگ چشمانم هم اکنون شروع به تغییر می کند.

  45. من به تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را انتخاب وبه آن باور دارم.

  46. چرا چشمان آبیم درهمه حال درشت و زیباست؟

  47. چرا رنگ چشم های من در حال روشن تر شدن است؟

  48. چرا چشم هایم جوان هستند؟

  49. من چشمان روشن خودرا همیشه محافظت می کنم.

  50. چرا من همیشه چشمان روشن خودرا محافظت می کنم؟

  51. چرا چشمان آبی من درهمه حال و همیشه زیباست؟

  52. چرا چشمان آبی من درهمه حال مسحور کننده است؟

  53. چرا من با چشمان آبی به دنیا آمده ام؟

  54. چرا چشمان آبی من همیشه ودرهمه حال کاملا مشهود و مسحور کننده بوده؟

  55. چرا سفیدی چشمان من کاملا صاف و زیباست؟

  56. سفیدی چشمان من فوق صاف و زیباست.

  57. سفیدی چشمان تو صاف و زیباست و می درخشد.

  58. چرا در تغییر رنگ چشم من همه چیز کاملا درونی بوده و چشمان زیبایم نسبت به قبل خیلی روشن تر شده ؟

  59. هم اکنون به یاد دارم که عکس چشمان آبی زیبایم برایم چقدر جذاب بود.

  60. نگاه کردن به چشم من حس خوبی دارد.

  61. نگاه کردن به چشم تو حس خوبی دارد.



http://submsg.ir/product/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%A9%D9%86%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A2%D8%A8%DB%8C
+ نوشته شده توسط Marketing800 در سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۱ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه

شاید فکر کنید بدون داشتن چشم خوب نمی توانید یک پرتره زنده بسازید. این تا حدودی درست است اما بیشتر ، نقاشی پرتره نیاز به تکنیک دارد. و خوشبختانه ، این چیزی است که می توانید یاد بگیرید.

 

ما خوشحالیم که برخی از دستورالعمل های اساسی را به اشتراک می گذاریم. اما هنگامی که اصول را به دست آوردید ، می توانید طبق برنامه خود قوانین خود را تنظیم کنید.

 

کمک می کند تا با مجموعه خوبی از مدادهای رنگی شروع شود. Faber-Castell پلی کروم افسانه ای است و رنگ های ذکر شده در اینجا همان نمونه های مجموعه فابر کاستل هستند. اما اگر هزینه آنها بیش از آنچه شما می خواهید هزینه کنید (آنها گران قیمت هستند) ، می توانید رنگ ها را بصورت آنلاین جستجو کنید و آنها را با مدادهای هر مارک مورد نظر خود مطابقت دهید.

 

حالا ، بیایید کار کنیم!

 

یک طرح بسازید

 

ابتدا طرح های چهره سوژه خود را ترسیم کنید. اگر این مرحله شما را عصبی می کند ، چند طرح اولیه ایجاد کنید - شاید فقط بینی یا گوش ها را بکشید. سریع بکشید ، اما روی خطوط ، منحنی ها و سایه ها تمرکز کنید.

 

پس از چند پیش نویس خشن ، از طرح واقعی شروع کنید. جزئیات ویژگی های صورت را ترسیم کنید. سپس صورت را با یک مداد رنگی متوسط از گوشت بکشید.

 

استفاده از یک مداد رنگی به جای مداد گرافیتی به شما امکان می دهد وقتی سایه صورت را با سایر رنگ ها سایه بزنید. یک مداد گرافیتی خط سخت تری را ایجاد می کند که نمی توان آنرا مخلوط کرد ، بنابراین تصویر شما به نظر واقعی نخواهد رسید.

 

خرید مداد رنگی ۱۲۰ رنگ فابر کاستل

چشم ها را رنگ کنید

 

اولین لایه های رنگ را دراز بکشید. آنها را ضعف نگه دارید ، زیرا هدف این است که هرچه بیشتر رنگ و بوی خود را ایجاد کنید. از گوشت متوسط ، ون دایک قهوه ای و سوزان سوز استفاده کنید.

 

 

پس از آن ، بر روی لایه های رنگی بیشتری بچسبانید تا شدت تن افزایش یابد. با سایه تیره تری به رنگ عنبیه اضافه کنید. سایه ها را در اطراف لبه ها بکشید تا عمق و خطوط ایجاد شود. سایه ای مایل به قرمز باعث می شود این چشمان آبی پاپ شوند.

 

ضربه شلاق های بالا و پایین را با مدادهای سیاه و قهوه ای رنگ کنید. مدادها را صاف کنید تا بتوانید مژه ها را باریک و باریک بکشید ، که باعث ایجاد یک لمس ماندگار به چشم ها می شود.

 

پوست را رنگ کنید

به آرامی شروع به حرکت از چشم ها کنید و ناحیه زیر آنها و اطراف بینی را با سایه های تیره تر سایه بزنید. به رنگ هایی که برای چشم ها استفاده کرده اید بچسبید. بسته به موضوع ، می توانید مقداری قرمز برای گونه ها درج کنید. اوکر سوخته نیز راهی مناسب برای متعادل کردن مقداری رنگ صورتی از مدادهای گوشتی متوسط و دارچین است.

 

+ نوشته شده توسط Marketing800 در جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲ قبل از ظهر، ۴ بازدید ، بدون دیدگاه

 

شما هم اگر صاحب سایت یا مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید می‌توانید از وب‌سرویس‌های پنل‌های پیامک استفاده کنید. طرز کار وب‌سرویس ارسال پیامک بسیار ساده است. به این شکل که مشتری وارد سایت شما شده، عملیات ثبت نام و تکمیل اطلاعات (نام، شماره تلفن، آدرس) را انجام می‌دهد و این اطلاعات به طور خودکار در سامانه پیامکی شما ثبت می‌شوند. از این‌جا به بعد کارها بر عهدۀ وب‌سرویس سامانه پیامک است. وب سرویس به طور خودکار به شماره موبایل مشتری اس ام اس ارسال می‌کند و هر آنچه که لازم باشد از کد فعالسازی ثبت نام گرفته تا رسید ثبت سفارش را در اختیار او قرار می‌دهد.

ابتدا به تعریف کوتاهی از وب سرویس می پردازیم و در ادامه راه های اتصال به وب سرویس (زبان برنامه نویسی، پلاگین و افزونه ها) و کاربردهای دیگر وب سرویس را بررسی می نماییم.

وب سرویس چیست؟

وب سرویس‌ها، برنامه‌هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی می‌باشند و از طریق پروتکل‌های استانداری به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه‌های کاربردی می پردازد.

وب سرویس تحت وب یا ای پی آی ، برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت کاربرد بسیاری دارد و آنها را قادر می سازد تا با استفاده از سرویس های تحت وب مکث اس ام اس ، بتوانند پیامک های خود را با استفاده از خط خریداری شده به آسانی ارسال و دریافت نمایند.

اما وب سرویس در ملی پیامک این سرویس به شما اجازه میدهد وب سایت یا نرم افزار خود را از طریق چند خط کدنویسی به سامانه متصل کرده و اقدام به ارسال، دریافت پیامک های خود از  این طریق نمایید.

چرا از وب سرویس استفاده کنیم؟

با استفاده از وب سرویس این امکان برای شما وجود دارد که یک ارتباط هوشمند و دو طرفه با کاربران وب سایت یا نرم افزار خود برقرار کنید.

به این ترتیب سیستم شما با توجه به نیاز می‌تواند از طریق سامانه پیامک ارسال کند، پیامک های دریافتی را از سامانه تحویل گیرد و تحلیل نماید، یا حتی به مدیریت پیامک‌های قبلی بپردازد.

روش های اتصال به وب سرویس

  • زبان برنامه نویسی:

شما با استفاده از هر زبان برنامه نویسی میتوانید با وب سرویس ارتباط برقرار کنید که سامانه ملی پیامک از زبان های رایج مانند  #C، PHP، Delphi، VB.net  و #c، Linuxshell پشتیبانی میکند.

وب سرویس

یکی از بهترین وب‌سرویس‌های سامانه پیامکی، متعلق به سامانه پیامک ملی پیامک است. شما میتوانید با دو روش REST و SOAP  به سامانه ملی پیامک متصل شوید.

  1. REST: یک سبک معماری و رویکردی برای ارائه سرویس‌ها وAPI های عمومی روی بستر اینترنت با استفاده از پروتکلHTTP  می باشد. REST روی دسترسی به منابع آدرس‌دار با یک رابط ثابت متمرکز شده است (یعنی اینکه هر منبعی دارای URL مشخص و واحدی است).

رابط ارائه شده از این جهت ثابت است که از معماری Restful برای طراحی آن استفاده میشود. در این نوع از طراحی، از عملیات موجود در خود HTTP مانند: POST، GET، PUT، DELETE بهره برداری می‌شود.

روی سرویس ملی‌پیامک با معماری REST، عملیات موجود در HTTP به صورت GET تعریف شده است که با استفاده از یک URL می‌توانید پیامک ارسال کنید.

در سرویس ملی پیامک برای تمامی درخواست هایی که صرفا برای ارسال پیامک می‌باشد نه سایر امور REST میتواند گزینه مناسبی باشد و برای اتصال اپلیکیشن‌ها به دلیل سرعت بهتر میتوانید از REST استفاده کنید.

  1. SOAPیک پروتکل انتقال پیام می‌باشد که به برنامه‌های درحال اجرا بر روی سیستم‌های مجزا اجازۀ تعامل و تبادل پیام را میدهد. در SOAP فرمت پیام‌ها XML است و پیام ساختار مخصوص خود را دارد.

تمامی امور پیامکی از قبیل ارسال پیامک، ارسال پیامک زمان‌دار، ارسال پیامک صوتی، دریافت وضعیت ارسال (delivey)، دریافت، تغییر موجودی حساب، حذف پیامک، مشاهده پیام‌های ارسالی و دریافتی، کار با تیکت، اضافه کردن کاربر و عملیات کاربری، ایجاد شاخه و کار با عملیات مربوط به آن و… روی SOAP قابل دسترسی هستند.

برای استفاده از SOAP نیاز است که فقط برنامه‌تان را از طریق آدرس‌هایی که داخل مستندات ملی پیامک درج شده‌اند به وب سرویس متصل کنید.

  • پلاگین و افزونه ها: اهمیت اتصال به وب سرویس به حدی زیاد است که تمامی CMSها (سیستم‌های مدیریت محتوا) نیز این قابلیت را ایجاد کرده‌اند تا ماژول‌ها یا افزونه‌های پیامکی بر روی آن متصل شوند.

حال میخواهم پلاگین، افزونه و یا ماژول‌هایی که در ملی پیامک پشتیبانی میشوند را نام ببریم:

  1. پلاگین وردپرس+ووکامرس (WordPress+Woocommerce)
  2. افزونه جوملا (Joomla)
  3. ماژولWHMCS
  4. ماژول پرستاشاپ(Prestashop)
  5. ماژول فریرشارژ (Virtual Freer)
  6. ماژول اپن کارت (Opencart)
  7. پلاگین RSFrom
  8. افزونه Smsnewsletter
  9. ماژول توماتو کارت (Tomatocart)
  10. ماژول مجنتو(Magneto)
  11. افزونه مای بی بی(MyBB)
  12. افزونه PHP Nuke
  13. افزونه دیتالایف انجین (DataLife Engine
  14. افزونه دروپال (Droupal)
  15. افزونه شیرترانیکس(Sharetronix)

کاربرد وب‌ سرویس و API در پنل اس‌ام‌اس چیست؟

بدون شک وب سرویس پیامکی بسته به نوع کسب و کار شما، کاربردهای مختلف بسیاری می‌تواند داشته باشد. از جمله:

  • تائید حساب کاربری

وب‌سرویس به شما کمک می‌کند تا شما حساب‌های کاربری وب‌سایت یا نرم‌افزارهای خود را ارتقاء ببخشید. پس از جایگذاری کدهای لازم، کاربر شما پس از ثبت‌ نام و تکمیل اطلاعات لازم، پیامکی حاوی کد فعال‌سازی دریافت می‌نماید که انحصاری بوده و امنیت کسب‌وکار و نرم‌افزار شما را به‌طور چشم‌گیری ارتقاء می‌دهد.

  • اطلاع‌رسانی

وب‌سرویس این امکان را دارد که به ‌صورت خودکار ارسال کالا را به مشتریان خود اطلاع دهد. فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و می‌خواهید مشتری را از مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا آگاه سازید؛ به این صورت که مشتری شما لحظه‌ای که کالا موردنظر را ثبت و خریداری کرده است میخواهد مطمئن شود که درخواست او به دست شما رسیده، تراکنش مالی به‌درستی انجام شده و همچنین از زمان دریافت کالایش باخبر شود، تمامی این مراحل را را می‌توانید به سامانه وب‌سرویس پیامک واگذار کنید و خیالتان از بابت آن راحت باشد.

  • سیستم‌های مالی و حسابداری

پیامک‌ خدماتی تراکنش‌های مالی که پس از هر تراکنش از طرف بانک برای شما ارسال می‌شود به‌راحتی از طریق چند خط کد نویسی و جایگذاری درست آن در برنامه‌ها انجام میشود که یکی دیگر از کاربردهای وب‌سرویس در پنل‌های پیامکی می‌باشد.

شما به‌راحتی می‌توانید از طریق پنل پیامکی و اتصال از طریق API به سیستم‌های مالی خود، تراکنش‌ها را به انتخاب خود به اشخاص و شماره‌های موردنظر ارسال نمایید.

 

منبع

+ نوشته شده توسط Marketing800 در جمعه، ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر، ۴ بازدید ، بدون دیدگاه

نحوه ساخت سایت حرفه‌ای که در گوگل بالا بیاید

تا همین چند وقت پیش وب سایت را تنها به افراد خاصی پیشنهاد می‌کردیم. مثلا فلان شرکت برای اینکه خودش را معرفی کند؛ فلان کلینیک دندان پزشکی برای نوبت دهی آنلاین؛ یا فردی که قصد فروش آنلاین یک محصول خاص را داشت. 

اما الان وضع فرق کرده است. معمولا هر تخصصی داشته باشید؛ سایت به دردتان می‌خورد. کم‌ترین استفاده‌ای که می‌توانید از آن ببرید، داشتن یک رزومه در اینترنت است. البته هدف شما احتمالا این است که بیشترین استفاده را از سایت ببرید و حتی آن را به منبع درآمدی برای خودتان تبدیل کنید. 

 

برای ساخت و مدیریت سایت چه مهارت‌هایی باید بلد باشم؟ 

وقتی راجع به ساخت سایت با افراد صحبت می کنم، از شروع کردن می‌ترسند. چون تجربه کار با سایت را نداشته‌اند. سال‌ها در کسب‌و‌کار سنتی مشغول بوده‌اند. صحبت از ساخت و مدیریت سایت که می شود، دست و پایشان می لرزد. حق هم دارند؛ چون فکر می کنند، ساخت سایت هنوز مثل چند سال پیش کار سخت و پیچیده ای است. 

ترس و نگرانی را کنار بگذارید و شروع کنید. ساخت و مدیریت سایت نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد. حتی اگر قبلا هیج تجربه ای هم نداشته باشید، باز می توانید سایت داشته باشید. استفاده از سایت ساز، ساده ترین روش ساخت سایت است؛ چون با کمک آن نیاز به هیچ دانش فنی و حتی یک خط کدنویسی هم ندارید. همه چیز آماده است.

فقط باید بلد باشید چگونه بفروشید، که آن را هم با مطالعه و گرفتن مشاوره یاد می‌گیرید. 

 

راه‌اندازی سایت چه مراحلی دارد؟

وقتی می‌گوییم هر کسی، با کمترین مهارت می‌تواند یک سایت داشته باشد، حتما روش‌های ساده‌ای برای ساخت سایت وجود دارد. مثلا یکی از ساده‌ترین روش‌های ساخت سایت، استفاده از سایت ساز است. اگر از سایت ساز استفاده کنید درگیر هیچ کدام از کارهایی مانند خرید هاست و دامنه، خرید و نصب افزونه و ویرایش زمان‌بر سایت نمی‌شوید.

هر چیزی برای سایت نیاز داشته باشید، یک جا در اختیار دارید. از هر قالب و افزونه‌ای که بخواهید، می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی استفاده کنید. یک نمونه از این سایت سازها، پرتال است، که اتفاقا حرفه‌ای‌ترین سایت ساز ایرانی است. برای اینکه باورتان شود، تا 7 روز فرصت دارید، رایگان از آن استفاده کنید. 

برای اینکه کامل یاد بگیرید، همین الان با من شروع کنید: 

  1. یک سایت آزمایشی در پرتال ایجاد کنید. 
  2. برای سایت‌تان یک قالب انتخاب کنید. 
  3. هر محصول یا محتوایی که دارید را در سایت بگذارید. 
  4. اگر مطمئن شدید، یکی از بسته‌ها را فعال کنید؛ بعد از آن می‌توانید دامنه مخصوص خودتان را ثبت کنید. 

 

چگونه بازدید سایت را بالا ببرم؟

بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید و کم کم محتوا در آن گذاشتید، به دنبال این می‌افتید که برای سایت بازدید بگیرید. البته تا یادم نرفته این را بگویم، که افزایش بازدید سایت به تنهایی کافی نیست. مثل فروشگاهی که روی ویترین نوشته “فروش همه اجناس با 70 درصد تخفیف”. وارد آن که می شوی، می بینی فقط روی یکی دو محصول، تخفیف دارد؛ آن هم حداکثر 50 درصد!

ممکن است فروشگاه پر شود از مشتری. اما آیا همگی به خریدار هم تبدیل می شوند؟ قطعا نه. تازه شاید دیگر هم به آن فروشگاه سر نزنید. سایت هم دقیقا همینطور است. اگر دست‌تان خالی باشد کاربر را از دست داده اید. پس قبل از اینکه کاربر را به سایت دعوت کنید، مطمئن باشید که خیلی زود آن را ترک نمی‌کند.

به هر حال برای بالا بردن بازدید سایت تان این چند نکته جواب می‌دهد:

  • روی سئوی سایت کار کنید.
  • سرعت سایت را بهینه کنید.
  • در کنار سایت از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.
  • سایت تان حتما ریسپانسیو باشد؛ در هر دستگاهی به خوبی قابل نمایش باشد.
  • محتوای با کیفیت در سایت منتشر کنید.
  • بعد از مدتی، تبلیغات هدفمند انجام دهید. 

 

می‌خواهم سایتم در گوگل بالا بیاید

وقتی سایت شما در گوگل بالا می آید، دیگران شما را پیدا می کنند. مثلا کاربر عبارت «فروش مبلمان» را جستجو می کند. سایت شما یکی از نتایج بالای گوگل است. به احتمال زیاد روی همان کلیک کرده و وارد سایت می شود. شما هم همین را می خواهید دیگر؟

یکی از راه های بالا آمدن سایت در گوگل، سئوی آن است. این چند نکته سئوی سایت‌تان را بهبود می‌دهد: 

  • تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید؛ سپس روی کلمات مناسب کار کنید. (باید بدانید افراد چه عبارت هایی را در حوزه شما جستجو می کنند تا روی همان ها کار کنید)
  • در صفحات سایت به جز محتوای متنی از انواع دیگر محتوا مثلا ویدیو و عکس هم استفاده کنید
  • لینک سازی داخلی سایت را به خوبی انجام دهید. (با لینک دهی مناسب در سایت کاربر را در سایت بچرخانید تا نیازش برطرف شود)
  • سرعت سایت را بهینه کنید. (اگر صفحات سایت دیر لود شود کاربر ممکن است سایت را ترک کند)
  • سایت تان را ریسپانسیو طراحی کنید. (حتما می دانید که الان اغلب افراد با گوشی موبایل خود در سایت ها می چرخند)
  • محتوای باکیفیت در سایت منتشر کنید. (مثلا اگر سایت فروشگاهی دارید، توضیحات کاملی از محصول بگذارید)

 

هزینه ساخت سایت چقدر است؟

اگر به شما بگویند برای راه اندازی یک مغازه در گوشه ای از شهر بیش از 50 میلیون تومان پول نیاز دارید، تعجب نمی کنید. اما صحبت از راه اندازی سایت که می شود، نسبت به هزینۀ آن حساس می شوید. 

منبع مطلب

+ نوشته شده توسط Marketing800 در پنجشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۵ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه

آموزش گوگل ادز یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای شرکت‌هایی می‌باشد که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهند. ما در این مقاله از سری آموزش گوگل ادز قصد داریم در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی که می‌توانید پیاده سازی کنید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. با ما در ادامه آموزش گوگل ادز همراه باشید.

پس از اینکه در زمینه افزونه‌های مکان که به گسترش شناخت کسب و کار شما از دید مخاطبین منجر می‌شود اطلاعاتی را در آموزش گوگل ادز در اختیار شما قرار دادیم، در این مرحله قصد داریم برخی از تنظیمات اختیاری که در دسترس شماست تا بتوانید حرکت رو به جلو را تجربه کنید در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه بیشتر در زمینه تنظیمات پیشرفته‌ای که در گوگل ادز در اختیار شما می‌باشد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. فرصت برنامه ریزی را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تنظیمات پیشرفته در گوگل ادز عنوان کرد که می‌تواند به شما برای یک برنامه ریزی مدون و بر اساس ویژگی‌های مورد نظرتان کمک کند. در ابتدای تنظیمات پیشرفته آموزش تبلیغات گوگل ادز در این خصوص توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.

 

 


تنظیمات پیشرفته برای برنامه ریزی در آموزش گوگل ادز

برای اینکه در تنظیمات پیشرفته گوگل ادز بتوانید زمان مورد نظر را انتخاب کرده و بر این اساس فعالیت کنید، باید روی منوی کشویی انتخاب کرده و با انتخاب بازه زمانی مثلا جمعه تا دوشنبه را انتخاب کرده و سپس زمان دقیق را تنظیم کنید. این کار برای تبلیغاتی که بر تماس مبتنی شده اند می‌تواند بسیار مفید واقع شود. برای اینکه بخواهید زمان تماس مشتری را انتخاب کنید در این قسمت می‌توانید انتخاب مورد نظر خود را داشته باشید و همچنین ساعت کاری کسب و کار خود را انتخاب خواهید.

کرد. بیشتر کسب و کار‌ها می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه را انتخاب کنند و یا در صورتی که در روز پنجشنبه نیمه وقت کار می‌کنند می‌توانند زمان مورد نظر خود را در پنجشنبه هر هفته تغییر دهند. همچنین شما می‌توانید مدت زمان نمایش تبلیغات خود را انتخاب کرده و بر اساس کسب و کار خود را آغاز نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قسمت از آموزش گوگل ادز می‌توانیم به کاربرد آن برای استفاده در برنامه‌های کسب و کاری مختلف اشاره کنیم. به این معنی که شما می‌توانید بازه زمانی نمایش تبلیغات خود در گوگل ادز را انتخاب کرده و بر این اساس برنامه ریزی بودجه بندی تبلیغات را انجام دهید.


تبلیغات پویا در گوگل ادز

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که تبلیغ گوگل ادز را به بهترین ابزار برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی تبدیل می‌کند، تبلیغات پویا در گوگل ادز می‌باشد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از گوگل ادز به سادگی یک تبلیغات مورد نیاز خود را نمایش دهید و برای تبلیغات خود بازه زمانی و مکانی محل نمایش را انتخاب کنید که با توجه به قوانین تبلیغاتی گوگل می‌تواند در مثمر به ثمر بودن بیشتر تبلیغات شما کمک کرده و همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

گوگل ادز را می‌توانیم یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در مقابل کسب و کار‌ها بدانیم که امروزه توجه بسیاری را به خود جذب کرده است و شما می‌توانید از این ابزار استفاده داشته باشید. شما پس از اینکه تنظیمات مربوط به تبلیغات پویا را در گوگل ادز انجام دادید می‌توانید با استفاده از دکمه‌های مربوط به ذخیره سازی و ادامه هزینه تبلیغات در گوگل خود را بسیار کم و یا به صورت رایگان در گوگل ادز اضافه کنید.

 

 ادامه …
+ نوشته شده توسط Marketing800 در دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه

ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم. در این دوره، امکاناتی در اختیار ماست که حتی تا 20 سال پیش تصورش هم ممکن نبود. هم اکنون با نفوذ اینترنت و تلفنهای هوشمند به دورترین نقاط ایران امکان استفاده ی یکسان و برابر از تکنولوژی ارتباطات اینترنتی، برای همه برقرار است. این سهولت گسترده، فرصت اشتغال زایی و کار در منزل را برای بسیاری از افراد فراهم نموده است.

این تکنولوژی باعث تغییرات وسیعی در مفهوم کار شده است. شما می توانید به راحتی و سهولت، هنگامیکه در یک کلبه دور افتاده جنگلی، در حالیکه از هوای عالی و طبیعت زیبا لذت می برید، با استفاده از گوشی تلفن هوشمند خود، بازارهای جهانی ارز و طلا را در نیویورک و لندن دنبال نموده و از طریق همان گوشی به صورت مستقیم اقدام به خرید و فروش ارز و سهام در بازارهای سرتاسر جهان نموده و حجم عظیمی پول را در شبکه ی بانکداری الکترونیکی جابه جا نمایید یا با استفاده از دوربینهای مداربسته و یک دستگاه گوشی هوشمند، کارخانه خود را از هر نقطه ای از جهان زیر نظر بگیرید.

working at home

ارتباطات باعث شده تا احتیاج به حضور فیزیکی افراد در مکانهای مشخص از بین برود و مفهوم کار در منزل به عنوان یکی از شیوه های اصلی کاری و اشتغال مطرح شود. اما چه کارهایی را می توان در ایران به صورت کار در منزل انجام داد. ما در این مقاله قصد داریم چند شغل جدید را که به صورت کار در منزل قادر به انجام آن هستید، به شما معرفی کنیم

  • استخدام برنامه نویس

در عصر حاضر، فروشگاهها و سایتهای اینترنتی به سرعت در حال رشدند و تقریبا تمامی شرکتهای حقیقی نیز برای معرفی محصولات خود نسبت به ایجاد سایت در اینترنت و فضای مجازی اقدام نموده اند و بساری از فروشگاهها و عرضه کنندگان خدمات محلی نیز از این طریق به مشتریان خود خدمت رسانی می نمایند. با این حال، استخدام برنامه نویس به صورت تمام وقت برای این افراد به دلیل هزینه بالا ممکن نیست. بنابراین، این سایتها اقدام به استخدام برنامه نویس به صورت پروژه ای می نمایند و برنامه نویسان نیز به صورت همکاری از راه دور و کار در منزل، نسبت به سرویس دهی به این قبیل مشتریان خود اقدام می نمایند.

programmer working at home

  • استخدام منشی به صورت کار در منزل

بسیاری از شرکتهای ارائه دهنده خدمات در فضای مجازی، همانند انتظارات ما از یک شرکت حقیقی نیستند. مثلا شما شرکتی را فرض کنید که به ارایه خدمات تعمیر آسانسور در یک شهر کوچک می پردازد. در حقیقت این شرکت از یک نفر تعمیر کار آسانسور است که به صورت سیار در شهر به ارائه خدماتش به مشتریان می پردازد و این فرد، به منظور جذب مشتری در فضای مجازی نیز یک سایت در اینترنت تشکیل داده است. برای چنین کارهایی، اجاره دفتر حقیقی و استخدام منشی تمام وقت مقرون به صرفه نیست. بعضا برای این گونه مشاغل، اقدام به آگهی استخدام در تهران به صورت کار در منزل می نمایند. این کار معمولا مورد علاقه در میان خانمهای خانه دار و دانشجو می باشد. به این صورت که شماره تلفن این منشی راه دور را در سایت خود قرار می دهند تا بتوانند سفارش مشتریان خود را دریافت نمایند و صرفه جویی زیادی نیز در هزینه های اجاره دفتر و کارمند می نمایند.

  • استخدام کارمند اداری

در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهای کارمندان اداری و فروش را می توان به صورت کار در منزل اجرا نمود. با توجه به سیستمهای یک پارچه الکترونیکی در زمینه سیستمهای اداری، مالی و فروش شرکتها، می توان بسیاری از کارها را در خارج از شرکت و از راه دور انجام داد. در حقیقت بسیاری از کارهای مربوط به خدمات پاسخگویی و روابط عمومی سایتهای بین المللی که مقر آنها در آمریکا و اروپاست را کارمندانی در هند و فیلیپین به صورت راه دور و کار در منزل انجام می دهند. به این ترتیب این شرکتها صرفه جویی بزرگی در هزینه های استخدام کارمند اداری می نمایند. این کارمندان وظیفه بروز رسانی و نگهداری سایتهای اینترنتی را نیز انجام می دهند.

در کشور مانیز با نفوذ هرچه بیشتر اینترنت در میان مردم نقش کار درمنزل و کارهای راه دور در کل اشتغال کشور در حال افزایش است و به زودی بخش بزرگی از خدمات، از این طریق انجام خواهد شد.

 

+ نوشته شده توسط Marketing800 در سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۵ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه

اگر در حوزه بورس و مفاهیم آن سرکی زده باشید متوجه خواهید شد واژه مجمع بورس جزء واژه های پرتکرار به حساب می‌آید و همیشه پس از مجمع، تصمیمات بسیار مهمی اتخاذ می‌شود که در رشد یا افت سهام تاثیرگذار است. به عبارت ساده‌تر؛ منظور از مجمع، گردهمایی‌ست که توسط سهامداران و مدیران یک شرکت صورت می‌گیرد تا با همفکری یکدیگر تصمیم‌گیری‌های مهمی را در راستای افت یا رشد سهام اتخاذ نمایند. سهامداران میتوانند در این گردهمایی با توجه به میزان سهامی که در اختیار دارند رای دهند.

 ادامه …
+ نوشته شده توسط Marketing800 در شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۷ بعد از ظهر، ۲ بازدید ، بدون دیدگاه